Pasākuma (projekta) mērķis ir noskaidrot klientu (operatoru) apmierinātības līmeni, vērtējot Valsts vides dienesta (VVD) 2021.gadā sniegto pakalpojumu kvalitāti un to atbilstību klientu vajadzībām. Pētījuma rezultāts sniegs informāciju par darbības jomām, kurās nepieciešami pilnveidojumi.
Projekta apraksts
Iepirkuma rezultātā izvēlētais ārpakalpojuma sniedzējs veica 2021.gada VVD klientu apmierinātības pētījumu par VVD sniegto pakalpojumu kvalitāti atļaujas un kontroles jomā un principa "Konsultē vispirms" pielietojumu, kā arī klientu apkalpošanas novērtējumu saskaņā ar VVD vērtībām - atbildība, tiesiskums, profesionalitāte, sadarbība, attīstība. Pētījuma metodes – sagatavotu anketu aizpildīšana online/ un vai rakstveida/un vai telefonintervijās, piedāvājot klientam ērtāko aptaujas veidu. Pētījuma veicējs salīdzināja rezultātus ar iepriekš veikto pētījumu par 2020.gada otro pusgadu.
Projekta rezultāti
Pētījuma datu apkopojums par veikto VVD klientu aptauju ar izmantotās metodoloģijas aprakstu, pētījuma norises aprakstu, rezultātu izvērtējumu un secinājumiem.
Piesaistot ārpakalpojuma sniedzēju, aptaujāts 371 operators un analizējot to sniegtās atbildes, sagatavoti ziņojumi ar ieteikumiem VVD darba uzlabošanai piesārņojuma un dabas resursu kontroles, radiācijas drošības, jūras, piekrastes un iekšējo ūdeņu komerczvejas jomās. Kā arī novērtēts atļauju un licenču izsniegšanas process, un "Konsultē vispirms" principa pielietošana. Sagatavota viena infografika sabiedrībai par pētījuma rezultātiem.
Identifikācijas Nr. 1-08/19/2022
Īstenošanas laiks: 26.05.2022. – 31.12.2022.
Finanšu avots: Latvijas vides aizsardzības fonds
Kopējais finansējums: 10 499,17 EUR
Īstenošanas vieta: visa Latvija